Grupa MTP i Caravans Salon Poland partnerami głównymi „Polish Campers & Caravans Conference”. Camprest.com i Polski Caravaning patronami medialnymi.

Grupa MTP i Caravans Salon Poland partnerami głównymi „Polish Campers & Caravans Conference”. Camprest.com i Polski Caravaning patronami medialnymi.

Już 21 października br. odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez Polską Grupę Caravaningową – „Polish Campers & Caravans Conference”. Głównym celem będzie promocja polskiej branży producentów kamperów i przyczep kempingowych.

„Organizacja konferencji podczas targów Caravans Salon w Poznaniu będzie idealnym uzupełnieniem całości wydarzenia, gdzie na rekordowej powierzchni wraz z partnerami zaprezentujemy praktycznie całą ofertę rynkową.” mówi Miłosz Jankowiak, dyrektor Caravans Salon Poland i Warsaw Caravaning Festival. „Jesteśmy dumni, mogąc poprzez współpracę przy organizacji konferencji aktywnie wspierać polskich producentów, tak jak od 2011 rozwijamy rynek kamperowy w Polsce, organizując najwyższej jakości wydarzenia” – dodaje Jankowiak.

W tym roku konferencja odbędzie się na specjalnie przygotowanej scenie, która pozwoli na udział większej ilości osób. Oprócz wersji on-site, przewidziana jest również wersja on-line, dzięki której przedsiębiorcy z zagranicy również będą mogli wziąć aktywny udział w wydarzeniu

„Jestem bardzo zadowolony, że uda się zorganizować kolejna edycję konferencji. Udowadnia to, że branża caravaningowa w Polsce cały czas się rozwija i pojawiają się nowi producenci kamperów. Cieszy mnie fakt, że podczas naszej konferencji, te początkujące firmy będą mogły się dowiedzieć od bardziej doświadczonych kolegów, między innymi jak się przygotować i jak wyjść ze swoimi produktami poza granicę naszego kraju. My jako portal CampRest stale promujemy polska branżę caravaningową i bierzemy czynny udział w tworzeniu konferencji. ”mówi Piotr Kozłowski, wydawca Camprest.com.

„Po dużym sukcesie medialnym zeszłorocznej Konferencji możemy śmiało powiedzieć, że obraliśmy właściwy kierunek. Polski przemysł caravaningowy mocno się rozwija i potrzebuje takich inicjatyw. Krajowi producenci od lat są doceniani na arenie międzynarodowej. Zmiany zachodzące w caravaningowym świecie sprzyjają tworzeniu nowych podmiotów, więc niewątpliwie ważną rolą Konferencji będzie wsparcie właśnie takich firm. Polski Caravaning jako najbardziej rozpoznawalne media caravaningowe od 17 lat wspiera i buduje branżę. Biorąc aktywny udział w Konferencji i współpracując ze Stowarzyszeniem Polska Grupa Caravaningowa stawiamy sobie za cel wzmocnienie pozycji Polski na polu szeroko rozumianego rynku turystyki mobilnej” powiedział Sebastian Klauz, wydawca Polski Caravaning.

Pełen program konferencji znajduje się na www.spgc.pl

 

Zapraszamy do kontaktu:

Dariusz Wawrzyniak

Polska Grupa Caravaningowa

info@spgc.pl

Stowarzyszenie Polska Grupa Caravaningowa powstało w 2019 roku z inicjatywy wielu osób z branży m.in. dealerów pojazdów, producentów pojazdów specjalnych kempingowych, wystawców, przedstawicieli wypożyczalni pojazdów kempingowych i mediów.  Jest największą polską organizacją o tym profilu. Działalność koncentruje się na potrzebach branży caravaningowej i campingowej w Polsce, reprezentuje rynek oraz organizuje kongresy, targi oraz zloty.